VINDEM SEMNATURA ELECTRONICA
• Preturi Semnatura digitala :
- 1 AN : cu token 300 LEI, prelungire 190 LEI
- 2 ANI : cu token 430 LEI, prelungire 320 LEI
- 3 ANI : cu token 540 LEI, prelungire 430 LEI
• Documente necesare pentru semnatura digitala persoane fizice:
- Carte de identitate
• Documente necesare pentru semnatura digitala persoane juridice:
- Carte de identitate
- CUI Firma
- Certificat constatator, nu mai vechi de 30 de zile(in cazul absentei acestei dovezi il putem genera noi contra cost - 50 lei)
REALIZARE PAGINI WEB
CONECTARE CASE DE MARCAT LA ANAF
• Pret 120 RON cu tva.
• Conectam si case de marcat care nu sunt vandute de noi.
• Facem si contracte de service, pret 150 RON anual.
• Conectarea se poate face prin cablu utp, wireless, hotspot, cartela telefonica cu abonament.
• Pret conectare prin cartela telefonica cu abonament anual intre 80 - 120 RON.
INSTRUCTIUNI UTILIZARE CASE DE MARCAT
ALTE UTILITARE
INFORMATII CASE DE MARCAT
- OFERIM CASE DE MARCAT SI O GAMA COMPLETA DE ECHIPAMENTE ADAPTATE NEVOILOR AFACERII TALE
- SUPORT TEHNIC PENTRU CASE DE MARCAT SI CLIENTI CU CONTRACT DE SERVICEVechile modele de case de marcat vor fi schimbate cu noile modele de case de marcat avizate in conformitate cu prevederile Art.3 alin. (2) din OUG 28/1999, Art.17 lit.f) din Normele de aplicare astfel:
- pâna la 1 septembrie 2018 (în loc de 1 iunie 2018), în cazul operatorilor economici care au calitatea de contribuabili mari sau mijlocii,
- pâna la 1 noiembrie 2018 (în loc de 1 august) în cazul operatorilor economici care au calitatea de contribuabili mici.
Fiecare aparat de marcat va contine un modul fiscal propriu, prin intermediul caruia controleaza operatiunile specifice activitatii fiscalizate, precum si un modul de comunicatie, care poate asigura conectarea la un sistem informatic de monitorizare si supraveghere al ANAF.
Noile case de marcat vor include:
Modul GPRS pentru transmiterea automata a rapoartelor catre ANAF
Memorie flash pentru pastrarea copiilor bonurilor in format electronic si renuntarea la tiparirea dublurii bonurilor.
Informatiile pe care ANAF le va primi sunt: valoarea totala a bonului fiscal, numarul de ordine al bonului, data, ora si minutul emiterii bonului, seria fiscala a aparatului de marcat electronic fiscal si valoarea totala a TVA pe cote ale acesteia.